Helmikuussa Suomessa lanseerattu Ford Puma -mallisto laajenee

Ford Puma lanseerattiin Suomessa helmikuussa. Mallisto laajenee toukokuun tuotannosta alkaen, mistä lähtien Pumaan on saatavana kevythybridimallien lisäksi myös seitsemänvaihteisella kaksoiskytkinvaihteistolla varustetut 125-hevosvoimaiset EcoBoost-bensiinimallit.

Automaattivaihteisto on mahdollista valita Puman kaikkiin varustetasoihin – Titanium, Titanium X, ST-Line ja ST-Line X.

Automaattimallien hinnat alkavat 25 694 eurosta ja kevythybridien 22 774 eurosta.

Kattava vakiovarustelu 

Puman vakiovarustelu on Fordin mukaan kattava ja siihen on saatavana Titanium ja Titanium X sekä urheilulliset ST-Line ja ST-Line X -mallit.

Vakiovarusteluun kuuluu muun muassa etuistuinten ristiselän sähkösäätö ja hierontatoiminto (Titanium ja Titanium X), navigointijärjestelmä, automaatti-ilmastointi, langaton latausalusta ja FordPass Connect -modeemi.

Pumaan on myös saatavana valinnaisvarusteita, esimerkiksi handsfree-takaluukku.

Asiakkaat mukana suunnittelussa

Kuljettajaa avustavien teknologioiden valikoima on laaja.

Niihin kuuluvat esimerkiksi törmäyksenestoavustin, kaistanpitoavustin, törmäyksen jälkeinen jarrutusjärjestelmä, nopeusrajoitusten tunnistus ja takaistuinten turvavyömuistutus sekä ensimmäisenä Ford-mallina paikallisten vaaratilanteiden ilmoitusjärjestelmä. Puma on saanut Euro NCAP -testissä täydet viisi tähteä.

Asiakkaat osallistuivat Puman suunnitteluprosessiin, minkä ansiosta autossa on lukuisia arkipäivän elämää helpottavia innovatiivisia ratkaisuja, kuten helposti irrotettavat ja pestävät istuinpäälliset.

Ainutlaatuisiin tavaratilaratkaisuihin sisältyvät integroitu tavaratilan suoja ja Ford Megabox, jossa voi kuljettaa vaikka kaksi golfbagia pystyasennossa.

Megaboxissa voi kuljettaa kätevästi myös likaiset ja märät tavarat, sillä se on helppo puhdistaa pohjassa olevan tyhjennystulpan ansiosta.

Ford Puman Suomen myyntimallistoon kuuluvat 125- ja 155-hevosvoimaiset EcoBoostHybrid -kevythybridit manuaalivaihteisina ja 125-hevosvoimainen EcoBoost-bensiinimalli automaattivaihteisena.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE // 

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän