() () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () () ()

Autotoday tutustui: Lamborghini Huracan RWD Coupe LP580-2 — tunnusomaisinta muotoilua superautojen luokassa

Lamborghini on yksi harvoista superautojen valmistajista ja koko automaailman merkeistä, joka on pitänyt persoonallisesta muotoilustaan ja ulkonäöstään vahvasti kiinni lähes koko historiansa ajan. Lamborghinin historian...
video

Autotoday testasi: KIA Stinger 2.0 T-GDI Gt-Line – lähes täydellistä kokonaisuutta hakevalle

Kia Stingerin kohdalla voidaan puhua minun kohdalla ensimmäisestä korealaisesta autosta, joka herättää todella vahvoja omistamisen haluja. Stingerissä ja Kian tekemisessä on nyt vahvasti potentiaalia...

Autotoday tutustui: Seatista eriytynyt Cupra Ateca – 300 hevosvoiman raju katumaasturi

Pääsimme marraskuun alussa kokeilemaan todellista voimanpesää, Cupra Atecaa. Cupra on jonkin aikaa sitten eriytetty Seatin alla omaksi merkikseen, ja Cupra Ateca on ensimmäinen malli omalla...
video

Autotoday testasi: Ford Mustang Fastback GT 5.0 V8 – aito muskeliauto rapakon takaa

Ford Mustangia voi pitää yhtenä ikonisimmista ja tunnetuimmista muskeliautoista. Ensimmäinen Mustang näytti kasvonsa 1964, ja jo ensimmäisenä myyntivuonna 100 000 kappaleen myyntiodotus rikkoutui nelinkertaisesti....
video

Autotoday testasi: Ferrari 488 GTB – Italian kaunotar ei jätä ketään kylmäksi

Maranellon 2015 esittelemää Ferrari 488 GTB -mallia voi ulkonäöllisesti pitää tämän hetkisen Ferrari-malliston ”perinteikkäämpänä” mallina. Kyseessä on keskimoottorinen, kaksipaikkainen, matala ja katseita keräävä kaunotar....

Autotoday tutustui: Suzuki Jimny – onkohan tämä pikkumaasturi myynnissä vielä 20 vuoden kuluttua?

Suzukin perinteikäs pikkumaasturi Jimny on nyt tullut Suomeen.

Autotoday testasi: Kia Sorento Business Luxury GT-Line – Kian suurin katumaasturi

Useimmilla automerkeillä on nykyään erikokoisia katumaastureita, niin myös Kialla.

Autotoday testasi: Mercedes-Benz GLC 250 d 4Matic A Premium Business – katumaasturi melkein kaikilla...

Kun koeajoauto maksaa lisävarusteineen 80 000 euroa, voi olla varma, että autossa on melkein kaikki tarpeelliset ja tarpeettomatkin herkut.

Autotoday testasi: Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – perheautoksi kasvanut

Autot sen kuin kasvavat koko ajan. Kun istahtaa nykyiseen VW Poloon, voisi luulla, että on Golfissa.

Autotoday testasi: BMW 630d xDrive GT – suurenmoinen herrasmiessportti

Autolle uskaltaa asettaa jo kättelyssä suuret odotukset, kun pituutta on yli viisi metriä, omamassa liki 2000 kiloa, hintalapun eurojen määrä täytyy kirjoittaa kuudella numerolla ja konepellillä komeilee BMW-logo.

Hyvä kysymys!

Uutiset