ALD Automotive julkistaa uuden brändinsä ja sloganinsa

Euroopan ja Suomen suurin leasingyhtiö ALD Automotive uudistaa brändinsä. Brändiuudistus koskee yhtiön koko globaalia toimintaa. Samalla ALD Automotiven slogan muuttuu. Uusi slogan on ”Ready to move you”.

Liikkumiseen vaikuttavat ilmastonmuutos, kaupungistuminen sekä teknologinen kehittyminen. Näillä muutoksilla on suuri vaikutus myös siihen, kuinka ALD Automotive kasvaa yrityksenä.

– Suomessa olemme painottaneet arvojemme mukaisesti paljon jatkuvaa kehitystä ja vastuullisuutta. Konkreettinen esimerkki on autoalan, liikenne- ja viestintäministeriön sekä ympäristöministeriön välinen Green Deal -sopimus, jonka konkreettisilla toimenpiteillä vähennämme liikenteen hiilidioksidipäästöjä. ALD:lle Green Deal on yksi sitoumuksistamme tukea uusien vaihtoehtoisten käyttövoimien yleistymistä. Kaikista uusien autojen rekisteröinneistä Suomessa vaihtoehtoisten polttoaineiden osuus oli viime vuonna yhdeksän prosenttia, kun taas ALD:n rekisteröinneissä osuus oli 29 prosenttia. Selvitimme viime vuonna myös kyselytutkimuksella, että ympäristöarvot painottuvat yhä enemmän yritysten autovalinnoissa, ALD Automotiven Nordic-alueesta vastaava johtaja Pekka Kivinen kertoo.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //  

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän