Tämä Lada poikkeaa melkoisesti alkuperäisestä 2105-mallista.
Kyse on saksalaisesta Bohsen autotehtaan tekemästä versiosta. Kyse oli niin sanotusta vapaa-ajan autosta. Siinä ei ole ovia ja katto on avattavissa.
Lada Bohse Eurostar Cabriolet -autosta tehtiin kaikkiaan vain 200 kappaletta.

Moottori on nelisylinterinen 1,5-litrainen, josta tehoa irtoaa 75 hevosvoimaa. Auto on vuosimallia 1985 – 1987.
Auto on kuvattu 2016 Vehoniemen automuseossa.
Katso tästä lisää kuvia Lada Bohse Eurostar Cabriolet -mallista.
Päivän kuva: Ladan takaosa uusiokäytössä
Näissä neljässä Suomen kunnassa ei ole käytössä yhtään Ladaa
Päivän automainos: Esittelemme teille uuden autoluokan: Lada 1500 S
Päivän automainos: ”Lämmin laatuauto Lada”
Taitaa olla Suomen ainut rekisterissä oleva , toki korin vaihto yksilö . Autossa on pressu ovet myös katon taka osa pressua ,tulevat neppareilla