Kokeellinen Polestar 2 -versio oli esillä Goodwood Festival of Speed -tapahtumassa

Polestar paljasti kokeellisen Polestar 2 -version Goodwood Festival of Speed -tapahtumassa.

Malli on kokenut huomattavia uudistuksia, jotka ovat saaneet innoituksensa pääjohtaja Thomas Ingenlathin halusta rikkoa sähköautojen muotoilua ja suorituskykyä koskevia raja-aitoja.

Pitkän toimintamatkan kaksimoottorinen Polestar 2 kehittää tehoa 350 kW (476 hv). Autolle on annettu entistä vahvempi asento.

Sen raideleveys on kasvanut kymmenellä millimetrillä kummallakin puolella, ja ajokorkeus on 30 mm matalampi.

Leveämmät pyöräkotelot olivat tarpeen Polestar 1:stä tuttuja 9×21-tuumaisia vanteita ja 6-mäntäisiä Akebonon etujarruja varten. Myös 275/30R21 Pirelli PZero Rosso -renkaat tuotiin autoon Polestar 1 -mallista.

Jousia on jäykistetty 80 % edessä ja 40 % takana alkuperäisiin ratkaisuihin verrattuna, ja säädettävät Öhlinsin DFV-vaimentimet on päivitetty Öhlinsin kolmitievaimentimiksi, jotka ovat noin 30 % alkuperäisiä jäykempiä.

Lisää vääntöjäykkyyttä tarjoaa Volvo S60 Polestar Engineered -mallista tuttu hiilikuituinen etujousituksen tukitanko, jonka parina toimii mittatilaustyönä valmistettu takatukitanko.

Mekaanisten päivitysten lisäksi autossa on uusitut etu- ja takapuskurit. Malli on viimeistelty Snow Matte -sävyllä ja Magnesium Matte -vauhtiraidalla, korin värisellä etusäleiköllä sekä kiiltävän mustilla peileillä.

Puskureissa ja sivuhelmoissa on korin värinen muotoilukorostus. Kaksisävyisissä vanteissa on kiiltävän musta ja mattamusta pinta.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here