Sähköisen Pure ETCR -sarjan kisarenkaalla voidaan ajaa sekä märällä että kuivalla radalla

Kuva: Goodyear.

Goodyear kehittää Pure ETCR -sarjaan erikoisrengasta, jossa yhdistyvät Goodyearin uusimpiin sähköauton renkaisiin ja uuteen Eagle F1 SuperSport UHP -rengasmallistoon perustuvat teknologiat.

Renkaan lopulliset tekniset tiedot paljastetaan keväällä ennen ensimmäistä Pure ETCR -tapahtumaa.

Renkaassa käytetään hyväksi havaittua, moottoriurheiluun kehitettyä rakennetta.

Pintakuvio sen sijaan on suunniteltu niin, että Pure ETCR -kuljettajat voivat käyttää samoja renkaita sekä märissä että kuivissa olosuhteissa.

Se vähentää kussakin tapahtumassa tarvittavien renkaiden määrää.

Tämä on linjassa Goodyearin ja Pure ETCR:n mission kanssa pyrkiä yhdessä löytää kestäviä ratkaisuja autoilun ja moottoriurheilun tulevaisuudelle.

Pure ETCR -sarjaa järjestää Eurosport Events; sama organisaatio, joka on WTCR:n (FIA World Touring Car Cup eli FIA:n vakioautojen rata-ajon maailmanmestaruussarjan) taustalla.

Pure ETCR -sarjassa ajetaan useita lyhyitä, toimintaa täynnä olevia karsintaeriä, joissa ajetaan rengas renkaassa kiinni ja joista vain parhaat pääsevät finaaliin.

Lue tästä muita Goodyear-juttuja.

Se vaatii renkaita, joiden paras suorituskyky on heti käytettävissä.

Goodyear pyrkii ensisijaisesti takaamaan, että renkaat lämpenevät nopeasti ja säilyttävät suorituskykynsä kovassa kilpa-ajossa koko tapahtuman ajan. Tämä tarkoittaa, että kuljettajat voivat ajaa nasta laudassa heti alusta lähtien.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here