Autotoday testasi: Kia Stinger – nimensä mukainen pisto saksalaisten iholle

Viime vuoden lopulla Suomeen saapunut Kia Stinger näyttää kyntensä jo ulkonäöllään. Urheilullinen ja persoonallinen muotoilu ei yritä peitellä hyvää ajettavuuttaan.

Autotoday testasi: Renault Clio RS 200 EDC – ärhäkkä pikkusportti

Monenlaisia autoja on markkinoilla, ja yhden ryhmän muodostavat sporttiset autot. Sporttinen auto on nimenomaan tarkoitettu sporttiseen ajoon, mieluiten jopa radalle.

Autotoday tutustui: Ford Ecosport – pikkuluokan katumaasturi

Ford tuo Suomeen markkinoille mallistonsa pienimmän katumaasturin Ecosportin.

Autotoday tutustui: Dacia Duster – täysin uudistunut katumaasturi

Dacian uusi Duster-malli on nyt Suomessa. Pääsimme tutustumaan autoon lehdistön esittelytilaisuudessa sekä maantiellä että mastossa.

Autotoday testasi: Mazda CX-5 – maltillisesti uudistunut Mazdan menestystuote

Tällä kertaa päätimme kokeilla Mazdan tänä vuonna uudistunutta CX-5-katumaasturia.

Autotoday testasi: Volkswagen Arteon – "harmonisia linjoja ja luksusomaista tunnelmaa"

Monen Volkswagenin mallinimen takana on jokin maapallon tuuli-ilmiö tai tarina, eikä Arteon-nimestäkään puutu mielikuvituksellisuus.

Autotoday testasi: Volvo XC60 – suomalaiseen vetoava skandinaavinen tunne ja design

Uudesta Volvo XC60:stä huokuu Volvon tahto tehdä autosta mahdollisimman mukava ja helppo arkipäivän työkaveri.

Autotoday testasi: Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid -sähköllä yli 60 kilometriä

Kia haluaa myös mukaan ladattavien hybridien markkinoille. Kesällä on tuotu Suomeen ensimmäiset Optima Sportswagonin lataushybridit ja Nirosta tulee samanlainen versio.

Autotoday testasi: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – tunnemyrskyä ja repivää voimaa

Alfan Giulia Quadrifoglio aiheuttaa kuljettajassa heti arvostusta, kun auton näkee ensimmäisen kerran.

Autotoday testasi: Alfa Romeo Giulia – Italian kaunotar saksalaisilla ajo-ominaisuuksilla

Kun italialainen tekee BMW 3-sarjalle haastajan, joka näyttää ulkoa paremmalta ja on kuuleman mukaan ajo-ominaisuuksiltaan kova vastus bemarille, on kilpailu totista. Koeajossa Alfa Romeo Giulia 2.2-litran dieselillä, automaatilla ja nelivedolla höystettynä.

Hyvä kysymys!

Uutiset