Yhä useampi ostaa auton Autoverkkokaupasta kännykän avulla

Yhä useampi kuluttaja ostaa autonsa suoraan verkkokaupasta. Heinä-syyskuussa verkkomyynnin osuus oli jo 20 % Autoverkkokaupan henkilöautojen myynnistä. Verkkokauppatilauksista puolet tehtiin mobiililaitteella, todetaan Autoverkkokaupan tiedotteessa.

Autoverkkokaupan verkkokauppamyynti kasvaa tasaisesti sekä uusien että käytettyjen autojen osalta. Leasing-tuotteissa verkkokaupan osuus on jo hyvin merkittävä. Päätelaitteiden osuus jakautuu mobiililaitteilla ja tietokoneilla tehtyjen kauppojen kesken lähes täsmälleen puoliksi.

Stockmannin Hullujen Päivien Autoverkkokaupan tarjoushintaiset autot myytiin ensimmäistä kertaa verkkokaupan kautta. Kaksi kertaa vuodessa järjestettävä kampanja on Suomen yksi tunnetuimpia markkinointikonsepteja ja tuo kuluttajalle mahdollisuuden ostaa myös Stockmannin yhteistyökumppaneiden tuotteita kampanjahintaan.

Autoverkkokauppa oli tänä vuonna yhtenä Peugeot ja Citroën -autojen jälleenmyyjänä mukana Hulluilla Päivillä. Autot tulivat myyntiin keskiviikkoaamuna 28.9. jo klo 7.00 Autoverkkokaupan sivustolla.

Erittäin kilpailukykyisiksi hinnoitellut leasing-tuotteet houkuttelivat ennätysmäärän sivustokävijöitä ja vuoden minimisopimuksella myydyt tuotteet kävivät nopeasti heti aamusta kaupaksi.

Autoverkkokaupan toimitusjohtaja Juha Rusaman mukaan Hullut Päivät on erinomainen konsepti tuoda autojen verkko-ostamisen helppous vielä vahvemmin kuluttajien tietoisuuteen.

– Tällä kertaa laitoimme kaikki Hullujen Päivien tarjoustuotteet myyntiin ainoastaan verkkoon ja totesimme tämän toimivaksi ratkaisuksi, sillä asiakas sai heti varattua itselleen haluamansa auton ja vietyä ostotapahtuman loppuun asti yhdellä kertaa. Tämä mahdollisti myös myynnin aloittamisen kello 7 aamulla, jolloin moni asiakas ehti ostoksille ennen työpäivän alkua.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

 

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän