Autoverkkokaupan merkkivalikoima laajenee

Autoverkkokauppa.fi:n brändivalikoima laajenee. Yritys aloittaa Opelin jälleenmyyjänä ja huoltoedustajana Tampereella, Turussa ja Vantaalla sekä huoltoedustajana Helsingissä ja Hämeenlinnassa.

Opel-mallisto on uudistunut ja sähköistynyt vauhdikkaasti. Vuonna 2023 näköpiirissä onkin merkittäviä tuotelanseerauksia ja uutuuksien saatavuus tulee olemaan hyvä. Tuoreimpana uutuutena on juuri lehdistölle Suomessa esitelty sporttinen Opel Grandland GSe.

Autoverkkokauppa.fi:n tavoitteena on, että Opelin ja muiden Stellantis-brändien, eli Peugeotin ja Citroënin markkina-asema vahvistuu tulevana vuonna selvästi uuden yhteistyön ja uudistuvan tuotevalikoiman ansiosta.

Myös verkkokaupan rooli tulee olemaan vahva Opel-autojen myynnissä ja liisaamisessa. Esimerkiksi täyssähköisten Opelien valikoima tulee olemaan lisä #uusivuodeksi-tuotevalikoimassa.

Lue myös: Autoverkkokaupan Turun liike avautuu perjantaina

Lue myös: MetroAuton kaksi toimipistettä Autoverkkokaupalle

Lue myös: Yhä useampi ostaa auton Autoverkkokaupasta kännykän avulla

 

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän