POP Vakuutuksen asiakkat markkinointihommiin

8.9.2017 18.45

POP Vakuutus on jälleen tuonut uutta vakuutusalalle. Nyt laitetaan yhtiön asiakkaat markkinoimaan yhtiön vakuutuksia.

Yhtiön mukaan Suositteluohjelma mahdollistaa asiakkaille huomattavat säästöt vakuutusmaksuista.

Idea perustuu henkilökohtaiseen suosittelukoodiin, jonka POP Vakuutuksen asiakas saa jaettavaksi kavereilleen. 

Kun joku kavereista käyttää koodia ostaessaan vakuutuksen POP Vakuutuksesta, sekä uusi asiakas että koodin jakanut vanha asiakas saavat 25 euron alennuksen käytettäväksi vakuutusmaksuihinsa.

Jotta molemmat voivat saada alennuksen, kaverin tulee olla uusi POP Vakuutuksen asiakas.

Jokaisesta suosittelun kautta tulleesta uudesta asiakkaasta suosittelija kerryttää 25 euroa alennusta seuraavaa uutta vakuutuskautta varten. Edullisimmillaan esimerkiksi autovakuutuksen vakuutusmaksu voi tippua 25 euroon vuodessa.


JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here