Vuonna 1988 Suomeen tuotiin vielä Isuzu Trooper -maasturia. Seuraava vuosi olikin sitten Trooperin viimeinen vuosi Suomessa.
Autoa markkinoitiin sillä, että se oli huippumaasturi General Motorsilta, koska GM omisti melkein puolet Isuzusta. Nykyään Suomeen tuodaan vain Isuzu D-Max -avolavaa.
Katso tästä muut Päivän automainos -jutut.
”Isuzu Trooperin jokainen yksityiskohta on suunniteltu äärimmäisellä huolellisuudella ajamista palvelevaksi. Isuzu Trooper on General Motorsin vahva näyttö huippuosaamisesta. Isuzu on osa General Motorsia – maailman suurinta.”
”Trooperissa on huipputekniikka. Taloudellisen tehokas turbodiesel. Ohjauksen tehostus, joka säätyy ajonopeuden mukaan. Tasauspyörästön lukko takaa pidon kelillä kuin kelillä. Ja etupyörissä on erillisjousitus. Varustelu on erinomaisen runsas: kaksitehoinen istuimen lämmitin, lapsilukot ovissa, urheilullinen ohjauspyörä, keskikonsoli ja kello, mukavat istuimet, loistelias verhoilu ja keskuslukitus.
Valitse nelipyöräveto tai takaveto ajo-olojen mukaan. Luxury Sport -malliin kuuluvat lisäksi sähköiset ikkunannostimet, kuljettajan istuimen korkeuden säätö ja lisälämmitin.”
Hinnat
Isuzu Trooper de Luxe 135 700 mk
Isuzu Trooper Luxury Sport 143 800 mk
Leasing alk. 3 300 mk