Alfa Romeo on rankattu premium-merkkien ensimmäiselle sijalle J.D. Power Sales Satisfaction -tutkimuksessa Yhdysvalloissa. Jo 37:nnen kerran järjestetty tutkimus mittaa asiakkaiden ostokokemusta uusien autojen kaupassa.
Alfa Romeo saavutti suurimman nousun 14 premium-brändin joukossa viime vuoden tutkimukseen verrattuna. Brändi nousi vuoden aikana yhdeksänneltä sijalta premium-kategorian ykköseksi saavuttaen 833 pistettä. Seuraaville sijoille ylsivät Porsche (831) ja Lexus (819).
Massamarkkinoiden merkeistä Buick on ykkönen pistemäärällä 825. Seuraavina tulevat Dodge (816) ja Subaru (804).
Ostajan tyytyväisyys perustuu tutkimuksessa kuuteen tekijään. Näitä ovat tärkeysjärjestyksessä: toimitusprosessi, jälleenmyyjän henkilöstö, sopimuksen tekeminen, paperitöiden valmistuminen, jälleenmyyjän toimitilat sekä jälleenmyyjän verkkosivusto.
Lue myös nämä
Valtteri Bottas sai käyttöönsä Alfa Romeon huippumallin
Fanit ympäri maailmaa kokoontuivat juhlistamaan Alfa Romeon historiaa
Päivän löytö: Budjettitietoisen tyyliniekan avoauto!
// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //
Eli jos itse myytyä tuotetta ei lasketa niin hyvin menee!