Veho keskittää raskaan liikenteen huollon asiakaspalvelun yhteen palvelukeskukseen

Kuva: Daimler.

Digitaalisuus ja liitettävyyspalvelut lisääntyvät myös kuorma- ja linja-autoissa, mikä näkyy jo nyt asiakaspalvelukeskuksen arjessa. Muun muassa tästä syystä Vehon C3-asiakaspalvelukeskusta kehitetään keskitetympään suuntaan.

Keskus toimii huollon ajanvarauskeskuksena ja tarjoaa asiakaspalvelua kaikkia kanavia hyödyntäen.

Asiakaspalvelukeskus näkee korjaamon varaustilanteen ympäri Suomen ja pystyy tarjoamaan asiakkaalle parhaimman lopputuloksen, riippumatta asiakkaan maantieteellisestä sijainnista.

Asiakaspalvelijat näkevät esimerkiksi Mercedes-Benz Uptime -palvelun osalta asiakkaiden autojen tilan reaaliajassa ja voivat olla yhteydessä tarjoten huolto- tai korjausaikaa.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here