4.1.2018 21.35
Vuosi 2017 oli Lexukselle menestyksekäs ja myynti kasvoi Suomessa 38%. Merkin kokonaismyynti vuonna 2017 oli Suomessa 317 autoa, joka on uusi ennätys.
Lexuksen myynti on käytännössä 100 %:sti itselataavia hybridiversioita.
IROResearchin viime vuoden lopulla tekemän tutkimuksen mukaan suomalaisautoilijoista kolmannes harkitsee seuraavaksi autokseen hybridiä ja neljä viidestä suosii juurikin itselataavaa hybridiä, todetaan Lexuksen tiedotteessa.
Laajan hybridimalliston lisäksi myynti- ja huoltopalveluverkoston kasvattaminen 2017 alussa oli toinen merkittävä tekijä myynnin nousun takana.
Pääkaupunkiseudulla toimivan Lexus Kaivokselan lisäksi asiakkaita palvelee nyt valtuutetut palvelupisteet Jyväskylässä, Oulussa, Raisiossa, Tampereella ja Vaasassa.