Moottoripyöräilijä menehtyi Espoossa

Moottoripyörää kuljettanut mies menehtyi keskiviikkona 24.6. tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa Espoossa. Länsi-Uudenmaan poliisi selvittää onnettomuuteen johtaneita syitä.

Ensitietojen perusteella hieman alle 40-vuotias mies on menettänyt moottoripyöränsä hallinnan ja ajautunut bussin kylkeen. Hän menehtyi tapahtumapaikalla elvytyksestä huolimatta.

Onnettomuus tapahtui Espoon keskuksessa noin kello 11 aamupäivällä.

Poliisi selvittää onnettomuuteen johtaneita syitä esitutkinnassa. Asiasta on kirjattu rikosilmoitus törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Lisäksi poliisi suorittaa kuolemansyyn selvittämisen.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän