Kia Motors Corporation paljasti vuoden aluksi yhtiön uuden logon ja brändisloganin.
Uuden logon käyttöönotto edustaa yhtiön pyrkimyksiä luoda johtava asema tulevaisuuden liikkumispalveluissa. Samalla Kia julkaisi uuden brändi-iskulauseen, joka kuvaa merkin tavoitetta: ”Movement that inspires”, todetaan Kian tiedotteessa.
Kian uusi logo perustuu tiedotteen mukaan kolmeen eri käsitteeseen: symmetriaan, rytmiin ja nousuun.
Symmetria heijastaa asiakkaiden liikkumistarpeiden ja ympäristövastuun lähentymistä.
Rytmi ilmentää Kian jatkuvasti kehittyvää muutosta luoviin liikkumistapoihin.
Uuden logon nouseva luonne puolestaan symboloi Kian sitoutumista tuomaan asiakkaille inspiroitumishetkiä jokaisessa merkin kohtaamispisteessä.
Kian uusi logo paljastettiin pyroteknisellä esityksellä Soulin taivaalla Koreassa. Tapahtumassa 303 “pyrodronea” laukaisi ilotulitteita juhlistaen samalla Kian uutta alkua.
// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //