Seuraavan auton käyttövoiman valinta helpommaksi tämän laskurin avulla

Kuva: Columbia Road.

Digitaalisen kasvun konsultaatiotalo Columbia Roadin Good Impact -ohjelman kautta jokainen työntekijä voi tehdä 30 tuntia töitä kuukaudessa valitsemalleen hyväntekeväisyysprojektille. Tästä vapaa-ajalla tehdystä työstä Columbia Road maksaa myös 15 euron tuntipalkkaa normaalin kuukausipalkan päälle.

Viimeisimpänä Good Impact -projektina Columbia Road on vauhdittamassa Valot Päälle! -kirjan digijakelua ja -myyntiä. Tuomas Vanhasen 2016 kirjoittama kirja energiasta nostaa esiin ne asiat, joilla on merkitystä ympäristöllemme.

Columbia Roadin toteuttaman markkinointikampanjan kärkenä on kirjan verkkosivuilla oleva puolueeton ajoneuvojen käyttövoimalaskuri, jolla jokainen voi selvittää, millainen auto olisi sopivin vähentämään liikenteen päästöjä.

Laskuri ottaa huomioon myös mm. sähköauton koko elinkaaren akkujen valmistuksen päästöt.

– Valot Päälle! -projektissa mukana oleminen on meille tärkeä asia, koska esimerkiksi julkinen keskustelu sähköautojen ja dieseleiden päästöistä jakaa ihmisiä yhä enemmän. Haluamme olla mukana projekteissa, joissa teknologian avulla voidaan edistää tietoisuutta keinoista torjua ilmastonmuutosta. Kampanjan laskurin ideana on myös innostaa lukemaan Valot Päälle! -kirja, jonka tavoitteena on muuttaa ihmisten ajattelua energiasta ja sen aiheuttamista päästöistä, kertoo Columbia Roadin Suomen-maajohtaja Eero Martela.

– Valot Päälle! on yllättävä kirja energiasta jokaiselle suomalaiselle, joka tekee päätöksiä päästöjen vähentämiseksi — oli kyseessä sitten kansanedustaja, kunnallinen päättäjä tai henkilökohtaisen elämän valintoja pohtiva kuluttaja. Kirja on kirjoitettu, jotta kaikilla olisi puolueettomasti koottua ja kirjoitettua faktaa päätösten tueksi, kertoo kirjan kirjoittanut Tuomas Vanhanen, joka on tullut aiemmin tutuksi myös Vaasan ensimmäisenä Energialähettiläänä.

Kirjasta on saatavilla ilmainen lyhennetty E-kirja sekä alkuperäisversio osoitteessa valotpaalle.fi.

Columbia Road on verkkokauppaan ja tulosvetoiseen digimarkkinointiin keskittyvä Futuricen tytäryhtiö. Yhtiön muita Good Impact -vapaaehtoistyön projekteja on tehty muun muassa Ilmastoveiville, Dare to Learnille ja Aalto-yliopiston ylioppilaskunnalle.

 

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //   

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here