Sähköinen Maxus e-Deliver 3 -mallisto uudistui

Sähköinen Maxus e-Deliver 3 -hyötyajoneuvomallisto on saanut uuden mallisukupolven myötä esimerkiksi uuden ajoakuston ja uusia vakiovarusteita. Lisäksi mukana on täysin uutena mallina pelkkä alusta, joka voidaan varustaa joko lavalla tai erilliskorilla.

Sähköinen Maxus e-Deliver 3 -mallisto on uudistunut. Uusi malli on varustettu nyt 50,2 kWh -ajoakustolla, joka tarjoaa yhdistetyssä ajossa 210-253 km ja kaupunkiajossa 329-371 km toimintamatkan sähköllä (WLTP) valitusta mallista riippuen.

Uuden mallisukupolven myötä uusia vakiovarusteita ovat esimerkiksi automaattinen ilmastointi, Apple CarPlay sekä kevytmetallivanteet.

Kuva: Maxus.

Suunniteltu alusta alkaen sähköautoksi

Kiinalainen Maxus e-Deliver 3 eroaa kilpailijoistaan siinä, että se on suunniteltu alusta alkaen sähköautoksi olemassa olevan diesel- tai bensiinimallikonversion sijaan.

Tämä tarkoittaa, että e-Deliver 3:n suunnittelussa ei ole tarvinnut uhrata tilaa tai painoa mallin erilliseen sähköistämiseen.

Uusi Maxus e-Deliver 3 omaa 930 kg hyötykuorman, 1 025 kg vetopainon ja on saatavana lyhyenä tai pitkänä malliversiona kuormatilan ollessa 4,8 – 6,3 m3.

Kuva: Maxus.

Uusi sähköinen alusta

Malliuudistuksen myötä uuden sukupolven Maxus e-Deliver 3 on nyt saatavana myös pelkkänä alustana. Alustaversiota tarjotaan samanpituisena kuin pitkän 6,3 m3 kuormatilan versiota, jonka kokonaispituus on 5 145 mm ja se on mahdollista varustaa lavalla tai erilliskorilla.

Uuden sähköisen e-Deliver 3 -pakettiautomalliston hinnat alkavat 34 600 eurosta (alv 0 %) / 42 904 eurosta (alv 24 %) ja sähköisen alustan ilman päällirakenteita 35 000 eurosta (alv 0 %) / 43 400 eurosta (alv 24 %).

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here