Polestarilta ensimmäinen Super Bowl -mainos

Super Bowl on amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan loppuottelu. Seuraava ottelu käydään 13. helmikuuta. Ottelua katsellaan televisiossa ympäri maailmaa ja mainosten hinnat ovat pilvissä. Tänä vuonna 30 sekunnin mainos maksaa keskimäärin 6,5 miljoonaa dollaria. (Statista.com)

Nyt sähköautojen valmistaja Polestar on julkistanut, että se esittää ensimmäisen Super Bowl -mainoksensa tulevan pelin aikana.

Mainos kestää 30 sekuntia, ja se esitetään pelin ensimmäisellä neljänneksellä. Polestar on antanut vihiä mainoksen sisällöstä 15 sekunnin maistiaisella. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Polestar mainostaa tuotteitaan näin suuren, kansainvälisesti seuratun ja arvostetun urheilutapahtuman aikana.

Mainos painottaa Polestarin ainutlaatuista kompromissit hylkäävää filosofiaa, ja siinä on mukana Polestar 2. Kuten Polestarin tuotteilla on tapana, myös mainos poikkeaa totutuista ratkaisuista.

Polestarin minimalistiselle tyylille uskollinen mainos on visuaalisesti yksinkertainen ja välittää viestinsä käyttämällä valkoisia iskulauseita mustalla taustalla.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

 

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here