Päivän automainos: Mazda 626 — Ennemmin tai myöhemmin tällaisen auton oli synnyttävä

”Etuvetoinen Mazda 626 esiteltiin ensimmäisen kerran 1983. Ensimmäisenä japanilaisena se nousi ennätysmäisen nopeasti luokkansa markkinajohtajaksi Suomessa ja on ollut yli neljä vuotta luokkansa kärkijoukossa. Mazda 626:ta on ostettu jo yli 17 000 yksikköä Suomessa. Länsi-Saksan vaativilla automarkkinoilla Mazda 626 on neljä kertaa peräkkäin valittu luokkansa parhaaksi tuontiautoksi. Vahvat näytöt luotettavuudesta ja kestävyydestä. 626 on voittanut Ruotsin katsastuslaitoksen tutkimuksen kahdesti ja ollut kärkijoukossa luotettavuutta mittaavissa tutkimuksissa, esim. Länsi-Saksan TÛV ja ADAC-tutkimuksissa.

UUSI MAZDA 626 ON KEHITETTY MENESTYJÄKSI KAIKKIALLA MAAILMASSA.
Mazda on aina tiennyt kenelle se suunnittelee ja kehittää autoja – yksilöille. Mazda 626 tulee jälleen suunnannäyttäjäksi. Laadun ykkösenä. Voimanaan uudet moottorit: 8, 12 tai 16 venttiiliä. Uusi 2,0-12V kaasutinmoottori on entistä tehokkaampi ja sitkeämpi. Suurin teho 81 kW (109 hv) DIN/5300 r/min, suurin vääntömomentti 165 Nm (16,8 kpm) DIN/3300 r/min. Hyvät teho- ja vääntöreservit kookkaankin asuntoperävaunun vetämiseen. Sporttisen tiheä vaihteistoporrastus. Uudet, kookkaammat ja painavammat korit, 20 % vääntöjäykempi korirakenne: Sedanin ja Hatchbackin akseliväli pidentynyt 65 mm, 2,0-12V Sedan/HB GLX: omapaino 1170 kg/1190 kg, kokonaisleveys 1690 mm. Uusi jousitus: vakaa ajokäyttäytyminen. Ohjaustehostin: vakiona kaikissa 2-litraisissa malleissa.”

Katso tästä muut Päivän automainokset.

Ovh. alk.
Mazda 626 1,8                      94.900 mk
Mazda 626 2,0-12V             105.900 mk
Mazda 626 2,0i DOHC-16V   139.900 mk

Mainos oli Caravan-lehdessä 5/1987

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //   

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here