Päivän automainos: Hän luuli tuulilasiansa puhtaaksi…

Vuonna 1973 markkinoitiin Super Pissiä näin dramaattisesti.

”Vähäinen, tuskin havaittava kalvo tuulilasissa voi olla kohtalokas tiukassa tilanteessa. Pienetkin likajuovat taittavat lasin pinnassa valoa ja väärentävät ajomaisemaa. Auringonpaiste tai vastaantulijan valot hajaantuvat likaisessa tuulilasissa sokaisevaksi kentäksi. Siksi ei ole yhdentekevää, mitä tuulilasin pesunestettä käytätte. Turvallisen matkanteon vakuudeksi tarvitsette todella tehokkaan pesunesteen. Sellaisen, joka toimii kaikissa tilanteissa – myös Suomen erikoisolosuhteissa.

Katso tästä muita Päivän automainoksia.

Uusi Super Piss on suomalainen laatutuote. Se on kehitetty tehoamaan nimenomaan niihin tuulilasiin iskeytyviin ja liimautuviin aineisiin. jotka ovat tyypillisiä Suomen erikoisolosuhteissa. Sellaisiahan ovat loskan, hyönteisten, öljyjen ja pakokaasujen lisäksi Suomen teiden bitumi ja Suomessa käytettävät tiesuolat.

Uusi Super Piss on kehitetty myös nopeaksi. Toisen auton heittämä loska katoaa parilla pyyhkäisyllä ja tuulilasi kuivuu hetkessä. Vaaralliset sokeat metrit jäävät minimiin.

Uusi Super Piss

– ja tiedätte tuulilasinne puhtaaksi.”

Mainos oli Tekniikan Maailmassa 18/1973.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here