Päivän museoauto: Tämä auto oli niin suosittu, että sen myynti piti kieltää!

Toyota Timangi eli virallisesti Toyota 1000 Pickup oli pieni avolavapaku, jota markkinoitiin alusta alkaen nuorekkaasti ja lempinimeä käyttäen.

Päivän museoauto: Datsunin ensimmäistä etuvetoista tuotiin Suomeen runsaat 40 700

Yksi 1970-luvun todellisia suosikkeja oli Datsun 100A -malli.

Päivän kolarikuva: Tipparellu jäi kääntyneen kalja-auton alle

Päivän kolari sattui helmikuussa 1963 Tampereen Sammonkadulla.

Päivän museoauto: Mikä ihmeen 100 vuotta sitten julkistettu Ford TT?

T-Ford on merkittävä automalli, jota yleisesti pidetään yhtenä varhaisen autotekniikan merkittävimmistä autoista ja autojen teollisen valmistuksen uranuurtajana.

Päivän museoauto: Fordin eurooppalainen vastine Mustangille

Ford Capri oli Fordin eurooppalainen vastine Mustangille. Tosin Ford ei sitä virallisesti tunnusta.

Päivän automainos: "Taloustaituri. Uusi Opel Kadett. Kulutus 5,2 l. satasella ja loistava ajomukavuus."

Vuonna 1974 markkinoitiin Opel Kadettia pienellä kulutuksella.

Päivän kolarikuva: Henkilöauto kuorma-auton lavan alle

Kesäkuussa 1947 henkilöauto oli ajautunut kuorma-auton lavan alle Tampereen Hämeenkadulla.

Päivän museoauto: Tällä Kekkonen kulki

Tämä Chrysler New Yorker heinel Limousine 1971 palveli tasavallan virallisena edustusautona vuosina 1972 - 1985.

Päivän automainos: Tavallista monipulisempi kasettisoitin-autoradio – Blaupunkt Bamberg CR

Vuonna 1974 ei autoissa ollut usb-liitäntöjä eikä bluetooth-yhteyksiä. Silloin musiikkia kuunneltiin vielä radiosta ja kasettisoittimesta.

Päivän automainos: "Kunpa kaikki tässä maailmassa pelaisi yhtä hyvin kuin Kupla."

Vuonna 1973 Volkswagen mainosti Kupla-malliaan muun muassa säästämisteemalla. Mainoksessa muistutetaan, että ajetaan ja säästetään, ja ajetaan ja säästetään...