Nyt on taas iso autokauppaviikonloppu — suurin osa Helsingin Sanomien mainonnasta automainontaa

Kuva: Matti Sulanto.

Tänä viikonloppuna autokauppiaat käynnistävät toden teolla tämän vuoden.

Useimmilla merkeillä on viikonloppunäyttely lauantaina ja sunnuntaina. Viikonloppua markkinoidaan massiivisesti.

Esimerkiksi Helsingin Sanomien mainontaa hallitsee autokauppa. Lauantain lehdessä on noin 33 ilmoitussivua, joista 19,5 ovat autokaupan mainoksia. Lisäksi on iso liite, joka vastaa kahdeksan kokosivun ilmoitusta. Muita mainoksia on vain runsaat 13 sivua.

Perjantain Helsingin Sanomissa oli 15 sivua automainoksia ja vain 7 sivua muita mainoksia.

Jos autokauppaa miettii, kannattaa siis nyt viikonloppuna kierrellä ja metsästää hyviä tarjouksia.

Esimerkiksi Skodalla on ensiesittelyssä Skoda Kamiq, Skoda Superb iV ja ennakkomyynnissä Skoda Citigoe iV.

Opel-myyjillä on ensiesittelyssä Opel Corsa ja uudistunut Astra. Audilla on tarjolla erilaisia kampanjamalleja.

Nissan Qashqain ostaja saa nyt automaattivaihteiston, metallivärin ja talvipaketin veloituksetta.

Volvolla on esillä nelivetohybridit ja ennakkomyynnissä täyssähköauto XC40 Recharge.

Beely tarjoaa kuukausimaksuun perustuvaa kaupankäyntiä ja Fordilla on viikonloppuna talvirieha, jossa kauppaan saa nollakoron.

Mercedes-Benzillä on esillä muun muassa A-sarja ja WinterPack ja Toyota tarjoaa hybridimallien lisäksi nolla korkoa ja munkkikahvit.

Kia esittelee uuden Niro-malliston. Kaupan päälle saadaan talvirenkaat kevytmetallivantein ja kumimattosarjan.

Citroëniin saa kahden vuoden huollot, talvirenkaat ja edullisen rahoituksen.

Hyundaihin saa 7 vuoden takuun lisäksi talvirenkaat ja lämpöpaketin ja kaupan voi tehdä nollakorolla.

Seatilla on esillä koko SUV-mallisto.

Oman alueen mainontaa kannattaa tutkailla paikallislehdestä ja lisäksi tietoa saa maahantuojien ja jälleenmyyjien kotisivuilta.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //  

 

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here