Hyundai esittelee tänä keväänä peräti kolme uutta N-mallia, joista kaksi on täysin uusia: suosittu i30 N uudistuu, i20-mallisto laajenee i20 N -uutuudella ja Kona SUV-mallisto saa kunnian yhdistää ensimmäisenä SUV-mallin monikäyttöisyyden ja N-mallin suorituskyvyn täysin uudessa Kona N -mallissa.
Kona N -mallin maailmanensiesittelyn yhteydessä 27.4.2021 Hyundai esitteli myös N-brändin uuden sloganin Never just drive.
N-brändin tehtävänä on ylittää suorituskyvyn rajat turvallisesti, ja kertoa kuljettajille, kuinka hauskaa ajaminen voi olla.
N-brändin tulevaisuus tuo lisää kiinnostavia uusia aluevaltauksia, sillä Hyundai Motor aikoo viedä menestyksekkään tuotemerkkinsä myös sähkö- ja vetyautojen maailmaan.
Tekniikat ovat jo saatavilla ‒ Hyundain sähköautoille suunniteltu E-GMP-alustarakenne tarjoaa siihen joustavasti mahdollisuuksia. Vetykäyttöisen urheiluauton konseptin Hyundai esitteli jo vuonna 2015 N 2025 Vision Gran Turismo -polttokennokonseptiautossaan.
Vuoden 2013 jälkeen N-brändi on rakentanut voittavan tuotteen sekä N-sarjan tuotantoautomallistoon että tehdas- ja asiakastasoilla rallin MM- ja vakioautojen TCR-sarjoihin.
Yhdessä Hyundai Motorsportin kanssa N-tuotemerkki on kerännyt ykköstiloja ja mestaruuksia useissa sarjoissa. Hyundai haluaakin sitoutua vahvasti myös suorituskykyisiin, tulevaisuuden moottoriurheiluun suunniteltuihin, sähköisiin kilpa-autoihin.
Kaikki suorituskykyiset N-mallit ovat Namyangissa sijaitsevan Hyundain tutkimus- ja kehityskeskuksessa suunnittelemia.
N-sarjan autojen kehitystyö ja perusteellinen testaus suoritetaan Saksan Nürburgringillä.
Tuotemerkin N-symboli onkin saanut nimensä Namyangista ja Nürburgringistä.
Hyundai Motor kasvattaa N- ja N Line-mallisarjaansa 18 uudella automallilla vuoteen 2022 mennessä. Kaikkien autoharrastajien tarpeiden täyttämiseksi uusia N- ja N Line -malleja aiotaan esitellä jokaisessa kokoluokassa ja myyntisegmentissä.