Porsche ottaa 18. toukokuuta uuden askeleen tuoteviestinnän saralla. Yhtiö julkistaa kaksi uutta 911-mallia ensimmäistä kertaa omalla netti-tv-kanavallaan.
Kanavalla nähtävissä kolmessa peräkkäisessä jaksossa esitellään kattavasti uutuusmallien teknisiä ominaisuuksia, historiallista taustaa ja muotoilua.
Katso tästä muita Porsche-juttuja.
Koronaviruspandemian rajoittaessa yleisötapahtumia kaikkialla maailmassa Porsche on tehnyt ensimmäistä kertaa päätöksen uusien automallien julkistamisesta täysin virtuaalisesti osoitteessa 911-magazine.porsche.com.
9:11 Magazinen jaksot pähkinänkuoressa
- Sarja käynnistyy 18. toukokuuta uusien 911-mallien maailman ensiesittelyllä. Porschen 911- ja 718-mallisarjoista vastaava johtaja tri Frank-Steffen Walliser esittelee autojen uudet ominaisuudet yhdessä Porschen brändilähettiläiden tennistähti Maria Sharapovan ja kilpa-ajaja Jörg Bergmeisterin kanssa. Tämän jakson teaser on jo nähtävissä osoitteessa 911-magazine.porsche.com.
- 26. toukokuuta esitettävä toinen jakso luo katseen taaksepäin Porschen historiaan ja seikkoihin, jotka ovat vaikuttaneet inspiraationa toisen 911-uutuusmallin taustalla. Kyseessä on eksklusiivinen erikoismalli, jossa uusin autoteknologia yhdistyy klassisiin muotoilupiirteisiin.
- 2. kesäkuuta lähetettävässä päätösjaksossa keskitytään erikoismallin yksityiskohtiin, joita esittelevät Porschen Personalization and Classic ‑osaston vetäjä Alexander Fabig, Porsche Exclusive Manufakturin erikoismalleista vastuussa oleva johtaja Boris Apenbrink sekä Style Porsche ‑osastolla autojen sisämuotoilusta vastaava johtaja Ivo van Hulten.
9:11 Magazine
9:11 Magazine on Porschen oma videokanava, joka esittelee viihdyttäviä ja hyödyllisiä tietoja Porschen maailmasta. Kanavan sisältö vaihtelee tuote-esittelyistä yhtiön historian virstanpylväisiin. Porschen oma netti-tv-kanava täydentää Porsche Christophorus ‑asiakaslehteä. Sisältöä julkaistaan tavallisesti neljä kertaa vuodessa saksaksi ja englanniksi.