Päivän automainos: Uusi erikoisvarusteltu Toyota Avensis Premier.

Vuonna 2000 Suomessa markkinoitiin uutta erikoisvarusteltua Toyota Avensis Premier -mallia.

”Toyota näyttää taas mallia: uutuutena vahvasti varusteltu Avensis Premier. Huomattavan tyylikäs, ehdottoman turvallinen ja mainio paitsi ajaa myös omistaa. Sen takeena Toyotan legendaarinen laatu ja luotettavuus (takuu 3 vuotta / 100.000 km). Valittavana kolme korimallia, kolme varustetasoa ja viisi moottorivaihtoehtoa – tule ja koeaja mieleisesi. Huomaat, kuinka luokkansa suosituin erottuu edukseen. Kaikilla ominaisuuksillaan.

Toyota Avensis Premier. Vakiona mm.

  • Kevytmetallivanteet, RDS-radio/CD_soitin, sumuvalot
  • Etu- ja sivuturvatyynyt, ikkunaturvatyynyt (Linea Sol),, ABS-jarrut, etuturvavöiden esikiristimet voimanrajoittimin, Takana ALR/ELR-turvavyöt
  • Kauko-ohjattava keskuslukitus, sähkötoimiset etuikkunat, sähkösäätöiset ja -lämmitteiset ulkopeilit

Katso tästä muita Päivän automainoksia.

Elämä on mahdollisuus. Nauti siitä. Toyota Avensis.
Sedan, Liftback ja Wagon. Mallisto alkaen 135.900 mk. (Noin 30 000 €).
Avensis Premier alkaen 138.900 mk

Ilmastointilaite asennettuna uuteen Avensikseen 4.900 mk.

Mainos oli Tekniikan Maailmassa 9/2000.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN UUTISKIRJE //

 

9 KOMMENTIT

  1. Tiedän että kommentti herättää Suomen toyotakultissa närää, mutta
    -Avensis premier- ja sähkötoimiset etuikkunat?, tuulipukukansan peruskottero.

    • Mulla kans viikon ollu. A/C vakkari kaikki toimii, ruosteeton ilman vetokukkoo. V70 2.4T tomaat MK2 ähkövikanen 12v ajos sai lähtee…

  2. Nyt reilut 20v myöhemmin voimme todeta, että luotettavuuslupaukset eivät olleet liioiteltuja.

  3. Aika pielessä tuo luku 30000€, todellinen lukema noin 22800€. Uusien perusritsojen hinnat nousseet maltillisemmin sitten 90-luvun, sen sijaan käytettyjen autojen hinnat ovat yli kolmin kertaiset euroon siirtymisen vuoksi, eli uuden osto on periaatteessa edullisempaa nyt kuin 30 vuotta sitten.

  4. Seittämän vuotta tommosen omistanut. Enkä hetkeäkään ole katunut. Varaosiin on mennyt maksimissaan 500 euroo koko aikana jos öljyjä ja renkaita ei lasketa. Nuppineulanpään verran ruostetta. Ei mitään vikaa ja 350 tuhatta mittarissa. ”Kahta en vaihda, miestä enkä Toyotaani”

JÄTÄ VASTAUS

Kirjoita kommenttisi!
Kirjoita nimesi tähän