Päivän automainos: Molemmat näyttävät aidoilta. Mutta vain toista suosittelemme käytettäväksi Toyotassa.

Kuva: CvB.

Vuonna 1994 Toyota kampanjoi alkuperäisvaraosien puolesta. Mainoksessa oli alkuperäinen Juha Kankkunen ja Kankkusen jäljitelmä.

”Jäljitelmät on tehty näyttämään aidoilta. Mutta sitä ne eivät ole, kuten nimikin sanoo. Aivan sama pätee myös auton varaosissa. Jäljitelmäosat eivät ole alunperin suunniteltu Toyotaasi varten.

On aina riski vaihtaa autoonsa jokin muu osa, kuin mikä siihen monen testin ja tarkan tuotetutkimuksen jälkeen on päätetty laittaa.

Muista, että jäljitelmäosien hinnan edullisuus perustuu yleensä laadusta tinkimiseen – heikoimpaan materiaaliin, yksinkertaisempaan rakenteeseen, epätarkkaan työhön.

Toyotalle ei riitä, että näyttää aidolta. On myös toimittava kuten aito.”

Mainos oli Moottorissa 4/1994.

Katso tästä muut Päivän automainokset.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //   

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here