Päivän automainos: Merkki etumatkasta — Honda

Kuva: CvB.

Vuonna 1988 Hondaa mainostettiin Suomessa Hondan F1-menestyksellä.

”Honda etumatka F1-radoilla on kiistaton. Tämä etumatka merkitsee todellista etumatkaa myös kaikille Honda-henkilöautojen ajajille. Jokainen Honda on syntynyt samasta teknologisesta huippuosaamisesta, joka on johtanut Hondan F1-ylivoimaan. Suunnittelusta, jossa kuljettaja on kaiken keskipiste.

Hondan etumatka ei rajoitu ainoastaan maailman parhaisiin moottoreihin tai F1-radoilla testattuihin teknisiin uudistuksiin. Honda ajaa myös muotoilussa muiden edelle.

Laaja mallisto on kauttaaltaan ennakkoluulottoman persoonallinen. Mm. Civic-sarja tarjoaa yksilöllisen vaihtoehdon tilavasta perheautosta puhdashenkiseen urheiluautoon asti.

Accord-mallisto puolestaan merkitsee lähes ylellistä matkustusmukavuutta niine perhe- kuin edustusautoa tarvitsevalle.

Honda. Huipputekniikkaa, joka ennen yhdistettiin vain kalliisiin erikoisautoihin. Varustelun runsautta. Tilaa ja tyyliä. Voimaa, joka tuntuu.
Aja Honda. Merkki etumatkasta.”

Mainoksen mukaan tarjolla oli vuonna 1988 kaksi mallia, Civic ja Accord.

Halvin Civic-malli maksoi 76 900 markkaa ja halvin Accord-malli 109 900 markkaa.

Mainoksen alareunassa lukee seuraavaa: ”Honda-moottorit ovat varmistaneet Honda McLaren -teamin vuoden 1988 Formula 1 -valmistajien maailmanmestaruuden, jatkaen samalla johdonmukaisesti Williams Honda -teamin vuoden 1986 ja 1987 voittojen riviä.
Honda panostaa vuonna 1988 sekä Honda McLaren- että Lotus Honda -teamien menestykseen. Tulokset puhuvat selvää kieltä Honda-moottoreiden ylivoimasta.”

 

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here