Vuonna 1988 Mazda toi Suomeen uuden SportWagon-version 626-mallistaan.
EDUSTAVA MUOTOILU
Virtaviivaisen korin sekä suurten sileiden pintojen ansiosta ilmanvastuskerroin vain Cw=0,35.
ÄRHÄKKÄÄ SUORITUSKYKYÄ
2-litraisen moottorit! LX ja GLX: 12-venttiilinen, 109 hv moottori on tehokas ja sitkeä. GTI: 16-venttiilinen DOHC suihkutusmoottori, 148 hv, urheilullista voimaa!
Katso tästä muut Päivän automainokset.
ERINOMAINEN AJAA
Luja ja jämäkkä kori. Alustassa on taidolla yhdistetty erinomainen ajomukavuus sekä hyvä kuormankantokyky. Ohjaustehostin vakiona. Levyjarrut kaikissa pyörissä. Huippuvarustelu jo edullisimmassa LX-mallissa: ohjauspyörän korkeuden säätö, käyntinopeusmittari, takaoven sähkölukitus.
SUURI, TILAVA KORI
Suuri, tilava kori mahdollistaa reilut matkustamotilat tavaratilasta tinkimättä. Matkustamo on mitoiltaan luokkansa kärkeä. GLX- ja GTI -malleissa kolmas istuinrivi vakiona, tilaa jopa 7 henkilölle. Tavaratilan pituus 100 cm istuimet normaaliasennossa. Eteen käännettävän takaistuimen (60/40) selkänojan ansiosta tavaratilan pituus jopa 180 cm.
Tarjolla oli neljä eri versiota:
2,0-12V LX 128 900 mk
2,0-12V GLX 134 900 mk
2,0-12V GLX, autom. 147 900 mk
2,0 GTI DOHC-16V 167 900 mk
Mainos oli Tuulilasi-lehdessä 9/1988.