Päivän automainos: Ihmisinä olemme erilaisia. Miksi autojen pitäisi olla samanlaisia?

Päivän automainos on hyvin erilainen. Mainoksessa ei nosteta esiin yksittäistä mallia, vaan Hondan perusfilosofiaa: First man, then machine.

Päivän automainos: F1-mestarin suoraruisku turbodiesel

Renault luotti 1998 mainonnassa Renaultin F1-moottorin menestykseen.

Trafi kielsi museoautojen taksiliikenteen

Ammattimainen taksiliikenne edellyttää taksilupaa, mutta myös museoautoa voi käyttää henkilöiden kuljettamiseen. Museoauto ei kuitenkaan tällöin ole taksi eikä siinä voida käyttää taksamittaria tai taksivalaisinta.

Päivän kolarikuva: Auto putosi melkein sillalta koskeen

Tämä Museoviraston kolarikuva on kuvattu 1920-luvulla Tusulan Kellokoskella.

Päivän automainos: Suomesta kadonnut tuotanto

Monikohan muistaa, että Suomessa vielä 1980-luvulla oli useampiakin matkailuvaunuvalmistajia.

Päivän kolarikuva: Yllätys taivaalta keskellä Helsinkiä

Tällä kertaa Päivän kolarikuva liittyy ilmailuun. Kyse on lentokooneen pakkolaskusta keskellä Helsinkiä 1925.

Päivän automainos: Vuoden auto 1996

Vuonna 1996 Vuoden autoksi Euroopassa valittiin Fiat Brava.

Päivän kolarikuva: Halkoja kuljettanut kuorma-auto kellarin katolla

Päivän kolarikuva on Tampereelta vuodelta 1952.

Päivän automainos: "Onneksi … on Posti."

Päivän automainos on ehkä hieman yllättävä. Mitä tekemistä postilla on automainonnan kanssa?

Päivän kolarikuva: Risteyskolari Nurmijärvellä 1966

Liikenneonnettomuus Hirvihaudan (ns. Vaseniuksen) risteyksessä Nurmijärvellä Hämeenlinna-Helsinki-tien liittymässä, 26.8.1966.