Tesla avaa huoltopisteen Turkuun tänä kesänä

Tesla sunnittelee avaavansa Turkuun täyden Tesla Centerin sisältäen myynnin, huollon ja toimituksen vuoden 2023 loppuun mennessä.

Sillä välin huoltopiste tuo palvelun lähemmäs asiakkaita Turun alueella heinäkuun 2022 puolivälistä alkaen.

Huoltopiste täydentää nykyistä Mobile Serviceä Turussa, joka palvelee jo asiakkaan kotipihalla tai toimistolla.

Teslan huoltopisteen suunniteltu avauspäivä on 18. heinäkuuta.

Uusi sijainti on osa Teslan sitoutumista palvelun huippuosaamiseen Suomessa, samoin kuin Mobile Service ja kaksi olemassa olevaa keskusta Vantaalla ja Lempäälässä.

Uusi väliaikainen huoltopiste sijaitsee osoitteessa Tierankatu 7, Turku. Noin 120 neliömetrin tila kolmella nosturilla tulee olemaan vaihtoehto huoltoa tarvitseville Tesla-asiakkaille yhä suositumman Mobile Service -konseptin lisäksi.

Tesla suunnittelee avaavansa Turkuun täyden Tesla Centerin ensi vuoden loppuun mennessä. Tämä mahdollistaa paremman asiakaskokemuksen ja vastaa Tesla-autojen suureen kysyntään Lounais-Suomessa.

Tesla Center tarjoaa nykyisille ja uusille asiakkaillemme mahdollisuuden koeajaa mallejamme sekä tarjoaa myynti-, huolto- ja toimituspalvelut.

Lisää Mobile Service -autoja

Tämän hetken kahdeksan Mobile Service -auton kalusto palvelee asiakkaita suurimmassa osassa Suomea. Teslan Mobile Service -asentajat voivat suorittaa jopa 80 prosenttia kaikista huoltotehtävistä huoltokeskuksen ulkopuolella, asiakkaiden kotona, työpaikalla tai missä tahansa muussa sopivassa paikassa.

Mobile Service -palvelu edustaa noin 40 prosenttia kaikista tehdyistä huoltotoimenpiteistä. Mobile Service jatkaa tänä vuonna kasvuaan vastaamaan kysyntää ja tavoitteena on kattaa pian koko Suomi.

Tesla vie palvelun uudelle tasolle

Tesla jatkaa autoalan palveluiden edistämistä. Säännölliset langattomat ohjelmistopäivitykset, etädiagnoosi ja Mobile Service ovat vieneet huollon 2020-luvulle.

Koska Tesla-ajoneuvot ovat yhteydessä internettiin, 90 prosenttia ongelmista voidaan tunnistaa ja diagnosoida etänä jo ennen kuin asiakas varaa Mobile Service -palvelun tai käyntiä huoltokeskuksessa.

Lisäksi sähköajoneuvot vaativat huomattavasti vähemmän huoltoa kuin perinteiset ajoneuvot, koska ne ovat mekaanisesti yksinkertaisempia ja liikkuvia osia on vähemmän.

Tesla tarkistaa jatkuvasti huoltosuosituksia ajoneuvojen suorituskyvyn, luotettavuuden, kestävyyden ja turvallisuuden optimoimiseksi hyödyntämällä sisäisten tutkimusten ja miljardien ajettujen kilometrien tietoja.

Tämä tarkoittaa, että pakollisia huoltokäyntejä ei enää tehdä vaan asiakasta rohkaistaan huoltamaan Teslansa suositusten mukaan tarvittaessa.

Tämän uuden lähestymistavan ansiosta asiakkaiden on hyvä tarkastuttaa ajoneuvonsa tietyt komponentit suositelluin väliajoin, jolloin ajoneuvot pysyvät tiellä pidempään ja vuosittaisten huoltotarkastusten tarve jää pois.

Huoltokäynnit varataan mobiilisovelluksessa, jossa omistajat voivat valita huoltokeskuksen, varata ajan ja vastaanottaa tilannepäivityksiä huoltokeskuksesta, kun autoa huolletaan.

// TILAA TÄSTÄ AUTOTODAYN ILMAINEN UUTISKIRJE //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here