Mercedes-Benz vahvasti esillä joulukuun Avatar-elokuvassa

Yksi joulukuun odotetuista ensi-iltaelokuvista pääsee Suomessa teattereihin 14.12. alkaen. Kyseessä on Oscar-palkitun James Cameronin ohjaama Avatar: The Way of Water, jonka on tuottanut 20th Century Studios.

Elokuvan pääviesti on ”Maapallo on Pandoran lippaamme”, ja Mercedes-Benz on vahvasti mukana filmin kestävyyttä, luonnon kunnioittamista ja luonnonvarojen säilyttämistä koskevan viestin muotoilussa ja välittämisessä katsojille niin TV:ssä, elokuvissa, digitaalisissa viestimissä sekä sosiaalisessa mediassa.

Kampanjamateriaali ja mainokset näkyvät näillä alustoilla kaikkialla maailmassa 10–30 sekunnin mittaisina spotteina.

Avatar-teema on osa Mercedes-Benzin strategisia tavoitteita ja yhteistyösopimuksia, jotka liittyvät tähtimerkin sähköistämiseen vuoteen 2030 mennessä valikoiduilla markkina-alueilla sekä vielä pidemmälle ulottuvan Ambition 2039 -strategian toteuttamiseen.

Elokuvassa ja sen viestinnässä hyödynnetään Mercedes-EQ-sähköautoja, mukaan lukien uusi EQE SUV sekä Vision AVTR -konseptimalli.

Mercedes-Benzin EQ-mallistossa on jo kahdeksan sähköautovaihtoehtoa sekä neljä Mercedes-AMG-versiota. Käytännössä Mercedes voi jo nyt tarjota asiakkailleen sähköautovaihtoehdon jokaisessa valmistamassaan henkilöautojen kokoluokassa.

mercedes-benz.fi/avatar

Mercedes-Benz parantaa musiikkikokemusta autossa

Päivän automainos: Mersun kaksi viestiä samassa mainoksessa

Mercedes-Benzin sähköautomallisto laajenee pieniin tila-autoihin

Näitä sähköautoja on rekisteröity Suomessa tänä vuonna — katso tästä koko 72 auton lista!

// Tilaa tästä Autotodayn uutiskirje //

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here